Sunday, May 16, 2010

လိပ္ျပာ

ကၽြန္ေတာ္နဲ႕ ရန္ကုန္က ကၽြန္ေတာ့္ဆရာ (APPLEAK) တို႕ ေျမာက္ဦး၊ ေက်ာက္ေတာ္ဘုရားဖူး ခရီးသြားတုန္းက ႐ိုက္ထားခဲ့တာပါ။ ေျမာက္ဦးက အျပန္ ေက်ာက္ေတာ္ ကိုခဏ၀င္ၿပီး ျမန္မာ့စီးပြားေရးဘဏ္ မွာနားရင္းနဲ႕ ဒီလိပ္ျပာပံုေလးကိုရခဲ့တာပါ။ စိတ္႐ွည္လက္႐ွည္႐ိုက္ခဲ့ရတာပါ။ ဘာျဖစ္လို႕လည္းဆိုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ဒီပံုေလးကို႐ိုက္ယူခဲ့တဲ့ ကင္မရာက ဓာတ္ပံုကင္မရာနဲ႕မဟုတ္ပဲ ဗီဒီယိုကင္မရာနဲ႕႐ိုက္ယူခဲ့ရတာ ျဖစ္လို႕ပါ။ Panasonic NV-GS330 အမ်ဳိးအစားနဲ႕ပါ။ 

ဒီပံုေလးကို ကၽြန္ေတာ္ ကိုဟဲေလးကိုလက္ေဆာင္ေပးလိုက္ပါတယ္။ ကိုဟဲေလး၊ ကၽြန္ေတာ္သူငယ္ခ်င္း ဘုန္းလွ်ံ(ေနာင္ေနာင္)တို႕ ကၽြန္ေတာ္တို႕စစ္ေတြကိုေရာက္လာတုန္းက လက္ေဆာင္ေပးလိုက္တာပါ။

No comments:

Post a Comment