Sunday, May 16, 2010

ျမန္မာ့စီးပြားေရးဘဏ္


ဒါကေတာ့ ျမန္မာ့စီးပြားေရးဘဏ္ပံုပါ။ ဒီဘဏ္ဟာ ကၽြန္ေတာ့္ဘ၀ရဲ႕ တစ္ဆစ္ခ်ဳိးအေကြ႕ထဲမွာ ႀကီးမားတဲ့ အေျပာင္းအလဲမ်ားစြာကိုေပးစြမ္းႏိုင္ခဲ့တဲ့႐ံုးတစ္႐ံုးပါ။ ဒီဘဏ္ႀကီးမွာ ကၽြန္ေတာ္ ၃၁-၃-၂၀၀၀ ခုႏွစ္ကေန ၂၁-၅-၂၀၀၉ ေန႕ထိ ႐ံုးအကူဘ၀ကေန အႀကီးတန္းစာေရးထိ စစ္ေတြခ႐ိုင္႐ံုးနဲ႕ ျပည္နယ္႐ံုးတို႕မွာ တာ၀န္ ထမ္းေဆာင္ခဲ့ပါတယ္။ ဒီဘဏ္မွာ ေနရင္းနဲ႕ ကၽြန္ေတာ္ဟာ ဘ၀အေတြ႕အႀကံဳေတြအမ်ားၾကီးရ႐ွိခဲ့ပါတယ္။ ပညာလည္းရ႐ွိခဲ့ပါတယ္။ မိန္းမလည္းရခဲ့ပါတယ္။ ဒီဘဏ္နဲ႕ပတ္သက္လို႕အမွတ္ရစရာေလးေတြကေတာ့ အမ်ားႀကီးပါပဲ။ ကၽြန္ေတာ္က ဒီဘဏ္က ပညာေတြသင္ယူရင္းနဲ႕ ဒီဘဏ္ကိုလည္းကၽြန္ေတာ္တတ္တဲ့ ကြန္ပ်ဴတာပညာနဲ႕ ျပန္လည္ေပးဆပ္ခဲ့ပါတယ္။ 
ကြန္ပ်ဴတာသင္တန္းေတြကို ကၽြန္ေတာ့္ဆရာ (ဆရာဦးသိန္းေဖ (ယခု-ပဲခူးတိုင္းမန္ေနဂ်ာ)ရဲ႕ အကူအညီနဲ႕ ဖြင့္လွစ္ပို႕ခ်ေပးခဲ့ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ေလးစား ခဲ့ရတဲ့ဆရာတစ္ေယာက္ျဖစ္ပါတယ္။  ဆရာရဲ႕ ကူညီပံ့ပိုးခဲ့မွဳေၾကာင့္ ေနျပည္ေတာ္မွာလည္း ကၽြန္ေတာ္ ကြန္ပ်ဴတာသင္တန္းပို႕ခ်ေပးျဖစ္ခဲ့ပါတယ္။ ဘဏ္အေၾကာင္းနဲ႕ ကၽြန္ေတာ္မိတ္ေဆြေတြကိုေျပာရရင္ ေျပာလို႕ဆံုးမွာမဟုတ္ပါဘူး။ ေနျပည္ေတာ္မွာ ဒုကၡခံစားခဲ့ရတဲ့သူငယ္ခ်င္းေတြကိုလည္းသတိရမိပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္လြမ္းမိတဲ့ရက္စြဲကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ အလုပ္ထြက္စာေရးတဲ့ေနာက္ဆံုးေန႕ကို လြမ္းမိပါတယ္။ အဲဒီေန႕က ႐ံုးမွာ ကၽြန္ေတာ့္ဂ်ဴတီေလ။ ဂ်ဴတီမို႕ ကၽြန္ေတာ္က ေနာက္ဆံုးမွ႐ံုးဆင္းတာပါ။ ၅ နာရီ ခြဲေက်ာ္မွ အလုပ္ထြက္စာကိုေရးခဲ့တာပါ။ အလုပ္ထြက္ စာေရးၿပီး ႐ံုးက ကၽြန္ေတာ့္ဘီဒီု၊ ကၽြန္ေတာ့္စားပြဲကို ေနာက္ဆံုးအေနနဲ႕ ၾကည့္ခဲ့ပါေသးတယ္။ အခုေတာ့ ကၽြႏ္ေတာ္ ကၽြန္ေတာ့္အလုပ္သစ္နဲ႕ ေပ်ာ္ေနပါၿပီ။

No comments:

Post a Comment